adaaaael Sgk’ ya geriye dönük başvuru yapabiliyor muyuz acaba ben 2025 Haziran’da doğum yaptım rapor falan da almadım bilgin yoktu acaba şimdi alabilir miyim bilgisi olan var mı acaba?
cerenssss54 adaaaael alamazsınız çünkü hamileyken 32.haftada çalışamaz raporu almanız gerekiyordu toplamda 16 hafta izinli sayıldıktan sonra ücret ödeniyor
sareduru Merhabalar bende rapor almamıştım SGK’dan sonradan nasıl aliniyor anlatabilir misiniz bende ona göre basvurayim