Arkadaşlar merhaba bu ayın 3 ünde regl olmuştum bugün tekrar oldum aşırı derecede Sezeryan yerime sancı giriyor ağrıyor neden acaba ya hiç olmuyordu karnım ağrıyordu ama orasıyla ilgili bi problemim yoktu ilk defa böyle bi sancı var oramda 1,5 yıl oldu