alpereenn8 5 aylık oğlum için ek gıda hazırlıkları, araştırması yapıyorum. Beyorganik mi Og natural mi? Kullananlar varsa tavsiyelerinizi, önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler.
dmlmrt8 alpereenn8 og markasını kullanıyorum tüm ürünlerini aldım neredeyse şuan 9 buçuk aylık oğlum ve fazla kasmamaya karar verdim şimdi hersey yediriyorum bal tuz şeker hariç .
alpereenn8 dmlmrt8 Bende başlangıç olarak pirinç unu, irmik vs. ürünlerini denemek istiyorum. Tüm ürünleri alayım şu da olsun bu da olsun bende çok kasmayı düşünmüyorum. Büyük oğlum 14 yasında o zamanlar bu kadar dikkat etmemiştim ama bunda sürekli keşfette orda burda cıkınca deneyeyim dedim. Teşekkürler bu arada☺️
dmlmrt8 alpereenn8 ne kadar güzel maşallah . tecrübeli anne olmanız büyük şans 🌸 pirinç unundan ziyade tam buğday ununu daha çok kullanmıştım ben ve kesinlikle yoğurtlu tarhana çorbası favorim . OG markasını tercih edicekseniz eğer ki ❤️