avjinbebek Kızlar kızım. 10 aylık üç dürt aydan beridir ayakları kokuyor sizdede öylemi yoksa biz demi sorun var aşırı pis bir koku değil ama normal ayaklar kokmaz ama kızım da koku var…
_-zynp-_ avjinbebek benim kızımında kokuyordu canım ekşi ekşi ayakları ve elleri çok terliyor bende bir ara dert edindim sonra çevremde sorunca kokuyormuş bebişlerin ayağıda 😀 rahatlamıştım
pudu Ay evet baya kokuyor ter bezleri tam gelişmemiş olduğu için sürekli terliyormuş o yüzden kokuyormuş