Anneler kafayı yemek üzereyim ikinci sezeryani mi oldum 2 ocak da ve dikişlerimin üç kısımları açıldı emfeksiyin oldu sol tarafım geçti ve ve kapandı ama sağ tarafım da yüzeysel açıklık var küçük tirnak kadar iki haftatir kapanmadi rif kullaniyorum ve pansuman yapıyorum ama yok doktorum yavaş yavaş kapanicak ilk sezeryanim da yaşadığım problemden dolayı derilerim çok incelmiş öyle dedi dün tekrar gittim enfeksiyon vs yok çok şükür sadece orası kuru kalsın günlük işlerine donebilirsin terletme iş yapican zaman oraya gazlı bez köy açık kalsın dedi ama ben artık cikdiricam va dmi boyke başına gelen süreç nasıl oldu beni bı aydınlatın rahatlatin nolur