bebek_12 biz ilk bunu kullanmıştık. Yeni doğan polikliniği bunu önerdiği için bunu almıştık. İlk kullanımda bebeğim iki gün tüm bezlerini kakalı yaptı. O kadar endişelenmiştim ki. Tüm gün dışkılama ve gaz yapmaktan ne uyuyabilmiş ne de emebilmişti. Tam bir aylıkken başlamıştık öncesinde dr lar gaz damlası önermiyoruz dedikleri için biz de kullanmamıştık. Bi ay sonra bu bitince eczacı forbiome önerdi, ben de denemek istedim. İkinci damla benim bebeğime daha iyi geldi. İlk damlada bebeğimin dışkılamayı tamamen ilaçla yaptığını düşünüyordum diğerinde daha doğal daha rahat ve öğrenerek yapmaya başlamıştı.
Biz ilk 1 ay dolunca kullanmaya başladık diğer damlaya 2. Ayda başladık. Belki bu düşüncelerim damladan bağımsız bebeğin gelişim aşamalarından kaynaklıdır onu bilemiyorum anne hislerimi paylaşmak istedim harici bir yan etki yaşamadık.