Ya artık ne yapacağımı şaşırdım. Normalde ben bir kaç ay önce tam gece beslenmesini kesecektim ki aniden rahatsızlandım hayati tehlike atlattım 12 gün yoğun bakımda 30 gün hastanede yattım. Bu süreçte ailem gece kızım uyandıça sürekli mama vermiş artık o kadar alışmış ki gece vermeyince ağlayıp kendini kusturuyor bilerek ne yapayım ben ya. Bu arada kızım 20 aylık olacak. Mama içiyor zaten