Herkese merhaba. Oğlum 1 yaşına yeni girdi bugünde aşıları vardı. Ebe artık emmiyorsa mama verme süte alıştır dedi. Ben çok anlam veremedim. Sonra kendi doktoruma yazdım o da süt verebilirsin ama mama daha iyi dedi fazla da açıklama yapmadı. Biraz araştırdım ama işin içinden çıkamadım. Oğlum sabah ve akşam içiyor mama. Bazen gece de istiyor ama çok sık değil. Tamamen bırakmalı mı ne yapmalı ? Sizin fikrinize ihtiyacım var.