dilarakrt Kozlar çok şükür kimse altın borcumuz yokta eşim bi miktar para attı gram çeyrek al die ama altın suan aşırı yükselişte alsam mı beklesem mi
_Hera dilarakrt al ne düştü ki bu devirde altın düşsün. Düşeceği cüzi bir miktar sonra yerine gelir dengeler. Bu gün almazsan yarın ertesi gün alım gücü Sıfıra inecek
alpmila minikmisimben aynen biz gecen hafta aldık 6200 tl idi bu hafta 7200 olmuş düşeceğini sanmıyorum
minikmisimben alpmila evet bizde geçen hafta aynı fiyattan aldık 5 gr aldık birde 5 bin kârımız oldu 1 haftada 5 bini kim kime verir durdukça değerleniyor zaten
bebiskoveannesi dilarakrt hiç düşünmeden alın böyle bi imkanınız varsa. Altının düşeceğini hiç sanmıyorum.
elisa2705 dilarakrt Marta kadar 10 bini görecek dediler altın uzmanları ne aldın kaar bence almalısın
dedimolabilirr dilarakrt bacım altın hiç düşer mi bugün 2 lira düşer yarın 5 lira yükselir değer kaybı olmaz yani daha fazla beklemeden yatır bence de
Gul-42 dilarakrt iki Kişiye gram borcum var onuda bozdurdum duruyor zaten gorumcemın kızı evlenecek ceyrek takacagız onuda bozdurdum duruyor baska kımseye borcumun suanlık yok ılerıde olur oda sadece gorumcemlere baska kımseye yok
minikmisimben alpmila dimi 😃 eşime zorla aldırmıştım bende arabanın bakımı geldi falan diyordu şimdi iyi ki dinlemişim keşke 1-2 gr daha alsaydık diyor 🥲