sizdenbiriii1 Kızlar gelişimi nasıl olmalı basını tutmak vs gibi pek bilgim yok bugun 2 aylık olduk kucagma alınca sanki derler ya hamur gibi bazen öyle oluyo bazen de normal kucuk siye mı
vitability07 sizdenbiriii1 2 aylık çok güçlü başını tutamaz zaten. Hafif kaldırması yeterli. YouTube’dan Osman gönülal hocanın videoları var hafta hafta ay ay anlatıyor bebek gelişimini. İzlemenizi öneririm.
evolution sizdenbiriii1 iki aylıkken bebeğim çok az kaldırabiliyordu başını ama ben genede 1,2 dk tummy time yaptırmaya çalışıyordum gün içinde bi kaç kez.
Badeninannesi_35 sizdenbiriii1 bizimki kucağımıza aldıkmı başını dik tutuyo 5 6 aylık bebekleri tutuyormuşum gibi duruyo kucağımda öyle maşşallah bide kucağımda yatış pozisyon dayken kendini kaldırıyo oturcak nerdeyse
sizdenbiriii1 evolution bizimki de tutuyor kafasını az az de kucagınjza aldınız da hala ilk doğdukları gibi oluyolar ya bazen öyle oluyo hamur derler 🤣