Kızlar merhaba kızım 14 aylık ama şu sürekli boğazına kaçıyor normal bardakla verdim günde 10 kere su veriyorsam 5inde boğazına kaçıyor biberonla verdim yine aynı şekilde hatta biberonla hiç istemedi pipetli sulukla veriyorum şuan onda da boğazına kaçırıyor suyu çok hızlı içmeye çalışıyor siz nasılsınız şöyle önceden hep boğazına kaçıyordu şu pipetli suluğa geçince hiç olmadı dediğiniz bı suluk var mı