kızımda dün öğlen hapsırık ve öksürük basladı ve ara ara gözü çapaklanıyordu ardından gece ateşlendi, atesı çok şükür daha hıc çıkmadı öksürük arada tekrar edıyor ama gözleri kan çanağı balon gibi. Hemen doktorumuzu aradım evde takıp etmemı hastaneye sokmamı ıstemedıgımı soyledı asırı salgın oldugu ıcın ateş düştüyse gelmene gerek yok dedı. gozlerının vs resmine baktı adenovırus olmuş göze vurmuş bu da bı cesıdı dedı damla verdı. Kızımın gözleri çok kötü ne kdr sürer bu kaç günde duzelır sıstı açamıyor başına gelen varmı