Ben 9 aydır çocuk düşünüyorum ama olmuyor düzensizliğim önce vardı çok gecikiyordu doktora gittim kan tahlillerimi muayenemi yaptı hiçbir problem yok dedi ilaç bile yazmadı gönderdi geçen aydan beri de 15 günde bir adet oluyorum bu ayda yumurtlama gününü takip ediyordum bugün yumurtlama günü ama lekelenme gördüm adet mi olucam bu durum normal mi bilmiyorum gebelik için ne yapmam gerekiyor bu durum başına gelen varmi