Nurci iki sefer yaptırdım iki ay arayla oldu ilkinde ağrı sızı kalmamıştı ikincisinde hastaneden çılar çıkmaz bir ağrı oldu geçmedi geçer vs dedik bie hafta geçti hayşa ağrıyoedu hatta tam karşı dişe kadar vuruyordu meğerse sinir tam temizlenmemiş ondan karşı dişe de vurmus tekrardan kanal açıldı tekrardan yapıldı sıkıntısı olmayan karşi dişe de yapıldı bekleyşn eğer geçmezse gidin böyle şeyler olabiliyormuş