aydint derece olarak değerlendirme nasıl olur bilmiyorum ama bebeğimin kolik olduğu dönemde çıkmıştı her ay doktorumuz muayenelerimizde yine bakıyor ilk baktığında da bastırdığınızda içeri giriyorsa zamanla toparlar demişti şuan 4,5 aylık en son sünnet muayenesinde cerraha sormuştum güzel görünüyor aşağı yukarı hareketlendikçe karın kasları çalıştıkça toparlar demişti