Merhaba ciciş anneler,
Ben Çorludayım ilk doğumunu Çorlu Vatanda yaptım. Ama tekirdağ merkez deki şehir hastanesinde çok beğeniyorum sanki özel gibi bütün teçhizat hijyen vs yerinde. Birçok kere gittim. Bu sefer diyorum ikinci doğum için orayı tercih etsem ama hiç kadın doğumcu tanımıyorum ve erken doğum riskinden dolayı muhtemelen bu sefer serklaj atılacak. Tecrübesi olanlar varmı. Kadın doğum doktorları iyimi. Öneri yapabilirmisiniz acaba?