Balbocegi günde 6-8 saat arası kalması gerekiyomuş ben 8 saat kullandım hep geceleri hiç kullanmadım rahat edemezdim çok fazla sıkıyor çünkü gündüz kullanmak daha mantıklı olur canım çünkü terleyip hareket ettikce daha çok etkisini gösterir , valla ben diyet yapamadım sürekli canım tatlı şeyler yemek istiyor 😅😂 doğum yapalı 3 ay oldu benım ilk zamanlar 26 beden pantolonuma giremiyordum şuan rahatlıkla oluyor bol su içtim sadece ilk zamanlara göre biraz göbeğim kaldı sadece