SedaOktenzbier TZA bnm klasik lafımdır, bok herif diyebilir miyim:) ya kayınvalidene verme uçukluyken madem..
Ravzae TZA canım banada yardımcı olurmusun ben post açtım kimse yazmadı bugün benim bebeğimde teyzem öptü çok korkuyorum 😭😭😭