Oğlum 2.5 yaşında kendi gitmek istiyor tuvalete ama asla yapmıyor sürekli gidiyoruz yarım saat 40 dakika oyalıyorum yapsın diye yapmıyor sonra bir geliyoruz altına yapıyor normalde söylüyorda çiş kaka diye ama altına yaptığı zaman söylemiyor. ne yapacağımı şaşırdım artık