Kızlar bulunduğum bölgede hava çok aşırı soğuk ve karlı, arabamız da olmadığı için çocuğumu (19 aylık) herkes gibi sık sık dışarı çıkaramıyorum. Evde çok fazla oyuncağı var fakat aynı şeyleri oynamaktan çok sıkıldı. Ve sıkılmaktan da haklı diyebilirim.
Ev içinde ne tür aktiviteler yapıyorsunuz çocuğunuzu nasıl eğlendiriyorsunuz ?
Bazen çok fazla üzülüyorum ona sürekli evde sıkıldığı için. Hatta eşim “ya arada çizgi film aç yazık çok bunalıyor” diyor