Kış gelince neredeyse her ay hasta oluyorum tahlil yaptırdım sonuçlar iyi düşük bir değerim yok multivitamin kullandım midemi mahvetti devam edemedim ne önerirsiniz anneler doktora gidiyorum bir poşet hapla geri geliyorum her ay hasta olmak hem psikolojimi hemde bedenimi yoruyor artık