fairytale07 alpaslanmom_ doktorumuzdan cevap aldım an itibari ile sorun olmaz endişe etmeyin benzer şekilde devam edebilir demiş
fairytale07 mryematls yorumunuz için teşekkür ederim doktorumdan an itibari ile cevap aldım. Sorun olmaz endişe etmeyin benzer şekilde devam edilebilir demiş.
yasemin0000 fairytale07 Chatgpt ye yazın üç dört gün onun söylediği programlara uyarsanız düzeni oturuyor
fairytale07 yasemin0000 doktorumuz sorun olmaz endişe etmeyin bu şekilde devam edilebilir demiş fakat ben yine de erken kaldırıp erken yatırmaya çalışıcam
myangelson yasemin0000 bizimki gündüz en fazla 120 içiyor genelde 100 CC içer bırakır. Açlıktan değil de alışkanlıktan içemez ki mide kapasitesi belli yani
myangelson fairytale07 yatıp kalkma saatleri çok ileride. Sabah erken kalkıp o şekilde oturtabilirsiniz
fairytale07 myangelson doktorumuzla konuştum bugün, sorun olmaz endişe etmeyin bu şekilde devam edilebilir demiş fakat ben yine de erken kaldırıp erken yatırmaya çalışıcam