Annee1 bı sorun olsa doktor söyler canım benım ılk oglumdada sağlık ocagının ölçümlerınde büyümesi önden gidiyordu hemşireler korkuttu bı sorun olabılır çok fazla beynınde sorum olabılır dıye doktora götürdüm bütün herseyi yapıldı doktor hiçbi sorun yok her çocugun bır olmaz dedı büyüdükçe düzelıcwk dedı düzeldıde oglum maşallah kendıde yapılı kafa vücuda göre normal oldu doktorun dedıgu gibi