Annee1 Kızlar bebeğimin bıngıldağı doğduğundan beri çok küçük kapandı kapanacak ve baş çevremiz çok yavaş büyüyor çok endişeliyim böyle bir durum yaşayan var mi ?
Melike09 Annee1 nette olması gereken aralıklar yazıyor. Oraya uyuyorsa ve dr bir şey demediyse üzmeyin kendinizi.
Merveedd Annee1 benim oğlumunda çok küçüktü hep erken kapancak sandım ama 19 ayı buldu kapanması yarın santim bile artsa iyi hiç endişe etmeyin tecrübe ile sabit👍
Annee1 My_LiFee ama baş çevremiz yavaş büyüyor bu durum beni çok endişelendiriyor resmen onun bu dönemlerinin tadını çıkarmak yerine sadece ağlıyorum
Annee1 Mom9 bebeğim erkek canım 43.3 tü 6.ayında. Şu an tam 6 ay 18 günlük ve 43.6 sadece 3 milim büyüm 18 günde
Mom9 Annee1 normal değerler içerisinde büyüme tablosuna göre. Siz veya eşiniz minyon mu genetikte olabiliyor çünkü
Asli123 Annee1 eee. Normal bas cevresi bebegınızın neden üzülüyorsunuz benm oğlumda 6 aylıkken 43 tu . 33. Cm bas cevresi ile doğdu
Annee1 Melike09 inşallah öyledir o kadar kafama takıyorum ki bu durumu onun en güzel dönemlerini kaçırıyorum 😔
Annee1 Mom9 eşimin baş çevresi 55.5 benim baş çevrem 53.5 ama ben şu yüzden çok takılıyorum doğduğunda persentil tablosunda %75 ilken şimdi 25-50 arasında neden düştü ve bu düşüş devam edecek mi
Annee1 My_LiFee anladım canım peki bıngıldağı erken kapanıp baş büyümesinde sorun olan olmuş mudur bilginiz var mi
Mom9 Annee1 boşuna kendinizi harap ediyosunuz o zaman. Hadi değerler altında kalsa anlayacağım o da yok. Şükredin, dua edin içiniz rahatlasın