Merhaba aptamille ilgili çıkan haberlerden sonra mamanızı değiştirdiniz mi? Çıkan haber pronutra ile ilgili sıkıntıyı söylüyordu sanırım. Benim oğlumun süt alerjisi var. Sütüm azaldığı için bir aydır mama takviyesi yapıyordum. Aptamil ama pepti syneo olandan. Kesmeli miyim değiştirmeli miyim bilmiyorum. Alerji mama alternatifi de az. Ama içime de sinmiyor. Daha yeni rapor çıkarıp almıştım. Sizler ne yaptınız?