gzzzde 1 yaş ve 7 yaş çocuklarımla iki hafta önce atlattık. Sürekli mızmızlık yapıyor çünkü şiddetli eklem ağrısı ve baç ağrısı yapıyormuş. Parasetamol gurubu ağrı kesiciler çok işe yaramadı günde bir kez ibuprofen gurubu verdik. Çok ağrısı vardı. Büyük hiç kalkmadan uyudu ama çok halsiz düştüler ikiside hastalık sonunda ateş geçince hemen demir başladım birde d vit şükür öylr toparladılar.
Şunları yaptım ve faydasını gördüm,
Uyurken başına soğan ve karanfil koydum
Ayak altına sarımsaklı zeytin yağı yaptım
Emzirdiğim için vitamin içtim ve sarımsak bal kürü yaptım boş bol tükettim. Bolca emzirdim.
Ateş düşünce beslenme yönünden çok zayıf düştüler küçük artık emmiyordu bile demirle toparladı şükür.
Yıpratıcı bi hastalık gerçektrn ama toparlanıyorlar.
Birde burnu çok kaşınıyordu akıyordu göxünü kaşıyordu bende şırıngaya bir ml udi hindi yapı bir ml ılık su çekip iki burnunada sıkıyprdum. O acayip rahatlatıyordu burnunu.
Tekrar geçmiş olsun🌸