Daha 3 gün önce yaptırdım. Eczaneden alıyorsunuz hatta bir gün önceden eczaneye sipariş veriyorsunuz sonra sağlık ocağında yapıyorsunuz. Eğer özelde yaptırırsanız bir de vurma ücreti alıyorlar. Bence siz bi gün önceden gidin sağlık ocağında ebeyle ya da hemşireyle konuşun. Yapmama gibi bir durumları olmaz diye biliyorum