banauygun uykusunu almıştı. Oyun parkında 3 kere aradım ve açmadılar. Asla ve asla uyutun, uyutmayın demedim sadece yemek yemedi diyip bıraktım. En son aradığımda kaynanam açtı napıyor seni yormuyor demi dedim yoksa geliyim eve dedim yok dedi içerde oynuyor dedi meğerse görümcem uyutuyormuş. Bana kasten yapıyorlar ama ne gerek var böyle bir şeye. Kızım balkona çıkıyor cama çıkıyor dedim napıyım ben napabilirim dedi babaanne ya hani