Seydasevinc Kızım 2 yaşında. 2 ay önce dişi kırıldı yere düştü. Dünden beri dişim acıyor diyor bi baktım ki böyle bi leke var. Yemek yerken bazen ağlıyor kuzum çok üzülüyorum. Sizde işlem yaptırmalı mı bu yaşta çocuğa bişey yapılır mı dişçide