tarcinlikurabiye Hanımlar oğlum çok öksürüyor iki haftadır bronşit olmuş , antibiyotik, serum , buhar kullanıyor yine de azalmadı . Lugol kullanan var mı aranızda , ben aldım damlaı olanlardan , nasıl kullanacağımı bilmiyorum . Seyreltmem mi lazım
Baharasya55 Eczaneye sorsaydınız keşke çünkü bende aldım kullandım alerji yaptı kızarıklık tahriş oldu kullanmayı bırakmıştım hemen