lunalunuay ya ben de sancılarım başladığında yaptıkları açıklık kontollerinde artık çıkar elini diye çığlık atıyodum o acı bende biraz travma bıraktı bebek de inmemişti sancım çoktu sezeryan oldum, sonra smear için taktığı şey canımı yakınca o kontroller geliyo aklıma sabredemiyorum, sordum spiralde ne kadar acicak diye bu aleti takıcam aynı acı olacak bir iki dk sürecek dedi, yine de gözüm korkuyor ya şu açıklık kontrol işi beni mahvetti. Bebek yukarda diye soktular da soktular parmaklarını. Ben onu untamıyorum.