elasvg Hanımlar aranızda bebeği kucak sevmeyen var mı ya hiç beni aramıyor kucak istemiyor üzülüyorum 🥹 mesela kaynanamlara gidiyoruz hiç gelmek istemez kucağıma ağlamaz fazla anne diye bu arada 11 ay 25 günlük
Pamukhanim_ elasvg benim kızım asla sevmez kucak temas çok nadir şuan hasta hep derim normalde gelmezsin diye. Ama benimki herkesde sevmiyor yer seviyor
esmermomm elasvg annelerin derdi gerçekten bitmiyor birisi kucağa alıştı diye üzülür birisi kucağa gelmiyor diye. Off off anne olmak çok zormuş.