visneli bizim kilomuz gayet güzel. Ayımıza göre normal. Mamayı yapım şekline göre kilo alımı değişiyor mesela ben birazcık duru yapıyorum kilomuz normal. Yengem de kullanıyo oda aksine katı yapiyo mamasını çok koyuyo onun da çocuğu aşırı kilolu. Öylesi de sağlıklı gelmiyo bana.