Merhaba hanımlar
Kızım doğduğundan beri kabızlık problemimiz vardı 4-9 ay arası rahattık hiç problem olmadı. Mamasina zeytinyağ atıyorum, sma comfort kullanıyoruz, hatta direk zeytinyağı da veriyorum (doktor önerisiyle) poposuna zeytinyağı ile masaj yapıyorum, ılık duş aldiriyorum, lifli ishal yapacak meyve ve sebzeler veriyorum, muz irmik pirinç unu vs gibi şeyler hiç vermiyorum son 1 aydır ama afedersiniz kakası çok sert ve minik minik tane tane. Demir damlası bu zamana kadar bir sorun yasatmamisti bestiron kullaniyoruz ama sanırım yiyeceklerinden değilse demir damlasindan gibime geliyor. Hala aynı durumda kızım. Rahatsız uyku düzenini çok etkiliyor 11 aya 1 hafta kaldı. Çok yoruldum yenidoğan zamanından beri resmen kroniklesti. Ne yapmam gerek bilgili annelerim beni aydınlatır mısınız ? Ben tüm tuşlara bastım da 🥲