Kızlar selam eşim kedi sahiplenmek istedi yalvar yakar binbir vaatle en sonunda kabul ettim kediyi eve getirdi kedimiz çok tatlı iyi hoş çok da seviyorum kendsini 3 aydır bizimle ama 3 yaşında kızım var kıskançlıktan kedi gibi davranıyor kedi gibş yürüyor kendini yalıyormuş gibi hareketler yapıyor kıskançlıktan kediye zarar veriyor konuşuyorum anlatıyorum ama hala aynı kediye zarar gelmesinden sakat kalmasından da korkuyorum sizce sahiplendirmeli miyim fikirlerinize ihtiyacım var ❤️