aybukeozkann Bizim doktorumuz kendisi. Ne kadar tavsiye etsem az. Çok tatlı, çok anlayışlı, sevecen, harika biridir hocamız. Kızımı her kontrolünde sarıla sarıla, kuzum bebeğim diye seve seve muayene eder. Kendisine ulaşmak da çok kolaydır. Gözünüz kapalı gidebilirsiniz.