Merhabalar bebeğim bugün tam 6 aylık yaklaşık bir haftadır sürekli ağlıyor gece 1 kere kadar sor uyutuyorum. Uyumuyor uyutmaya çalışırken de sürekli emmek istiyor. yatağa koydupum gibi uyanıyor. uyanık olduğunda da sürekli bağırıp ağlıyor. Doktor bugün diş belirtisi yok dedi. 6. Ay atağı diye bişey var mı benimle aynı durumda olanlar var mk