Kızlar bizim durumumuz çok karışık umarım bu çnümüzdeki 4 ayda tamamen geçer yani hayalim o yönde..
Bebeğim 1.5-2 aylıkken besin alerjisinden şüphelendim özellikle yumurta yiyince çok huzurszu oluyodu pişik ishal gürültülü ce mukuslu kaka vardı emerken karnı ketıl gibi dokur fokur oluyodu vs vs sonradan da zaten egzama eşlik etti şu an da yüzünde sırtında kol ve bacaklarjçında kaşıntılı egzamalar var.Hani derler da bir bebeğin ilk doktoru annesidir diye gerçekten hissettim ve peşinde düştüm ilk araştıedığımda 6 aydan küçğk çocuklarda genelde testlerde çıkmauabilir veya yalanvı pozitif negatiflik durumu olabilir diye öğrenince bende alerji diyeyisteni ike yürüteyim deneme yanılmayla bulalım dedim fakat hayatımda hiç böyle zorlu bir diyetle karşılaşmamıştım gerek çevrem gerek doktora gitmeyişimle birlikte acaba yanlış mı yapıyprum alerjisi ya yoksa düşğncelerini aşıladılar bana bu yüzden bende tabi boğazımı da tutamadım bu düşğnceler gevşeklik getirdi. 2-3 kere kaçamak yaptım her kaçamak ardında egzamada artış oldu sonra doktora gittik böyle olmaz dyerek kan testi yapıldı bubarada 4 aylık olmuştuk ikisi de negatif gelinde doktor bıraktırdı diyeti bıraktıktan sonra sadece yüzünde olan egzama tüm vücuduna yayıldı yanlış giden bir şeuler var hissi hep vardı ama doktora ve testlere de güvenmekten başka elimizden bir şeg gelmiyodu.
Neyse öylelikle zaman geçti 5. Ayda ek gıdaya başladık 6. Ayda deneme anaçlı pirinç unu veedim kurdeşen dötü tüm vucudu çok korkuncççtu tekrar doktora gittik pirinç unu negatifti ama kanda patates poizitif 😄 (doktor bir de patatese mercimeğe bakalım demişti)
Neyse patatesi bıraktım bol kreme devam tabi yüzü tamamen geçmişti sonra ben her gün yumurtaya devam ettiğim için sanırım yüzü baya çıktı 8. Ayda ıse yumurta beyazı alerjimş çıktı
Böyle saçma yavaş ilerleyen bir süreç yaşadık 5-6 güne alerji doktoruna randevumuz var yumurtayı kestik ama şüpgelendiğim bazı besinler de var ona inatla test yapmadılar yedirebiliyosan sorun yok diye ona kalırsa yumurta da yiyebiliyordu?
Ha sarısını o ayrı. Ama bulaş riski fazla sonuçta
Böyle bi süreçteyiz bizim gibi olam vaemı 8 aylığız çok mu geciktim daha başka nelere alerjisş var bilmiyorum telrar deri testinde rica edicem umarım Allah yardım eder de kurtuluurz 1 yaşına gelmeden alerjisini yenmesini ve tatile götürmeyi istiyprm oğlumu
Alerjisi olduğu halde 9 ay aşısını yaptıran varmı acaba