Bebeğim 5.ayına girecek ilk zamanlar geceleri yine biraz biraz yatağında yatıyordu ama simdi atak uyku gerilemesi derken yine sadece zar zor bizim yanımızda yatıyor yatağına alıştırmak istiyorum. Siz nasıl ve kaçıncı ayda alıştırdınız acaba önerileriniz var mı ?