Aynı durumu yaşıyoruz dün bizde götürdük hastaneye serum fizyolojik uyguluyoruz bide ben gece yatarken beşiğine soğan koydum başının tarafına peteğin üzerinede ıslak havlu koydum 2 günde çok çok hafifledi öksürük burun akıntısıda bitti nerdeyse ilaç vs kullanmadık ama sıcak tuttum bebeği hem yelek giydirdim hem kundakladım böyle atlattık gibi geçmiş olsun 🙃