incitanem_ Merhaba. Bebeğim 6 aylık . idrarda enfeksiyon çıktı . Kumda varmış . Antibiyotik verdi . Anne sütü alamıyor ondan mı oldu . Çok canım sıkkın . Yaşayan bar Mı bu durumu 🥲