Haziran’da doğum yaptım emzirmiyorum ve 40′ım çıkar çıkmaz regl oldum her ay düzensiz ilerledi. Bu ay 15 gün gecikti ardından regl oldum 4-5 gün lekelenme gibi kanamam oldu, iki gün kesildi ardından tekrar kanamam başladı toplamda 15 gün oldu hâlâ kanamam var regl gibi. Doktora randevu aldım ama en yakın haftaya salı gününe randevu verildi. Başına gelen var mı neden böyle oluyor olabilir?