bust ya birde bizim herseyimiz ayıyla uyumlu bazıları önden ilerliyordu ama heo belli başlı problemleriniz vardı uyku,yemek,temas, dokunsal hassiyet bunlar farkettimlerimdi erken dönemde. Ve regresyon durumuda olabiliyormus beni çok korkutan durum bu oldu açıkçası ekran hemen kesildi. Mecburi 10 dk kadar gryo toolam oda beslenmedigi için mecbur mama iciryorum onunlada. Ama bilmiyorum doktor gerçekten suohede kaldığı için mi hemen eğitim dedi yoksa ihmal etme gibi bı luksu olmadığı için mi bilemiyorum. Sonuç okarak ben perişan haldeyim gerçekten uyaran yada duyusal olması için dua ediyorum