Canım anneler baştan beri hipp combiotic kullanıyoruz çok memnundum mama+meme yapıyoruz ama gündüz sürekli uyanık ve çok yoruluyorum maalesef sütüm gündüz çok çok az. O yüzden gündüz mama vermem gerekiyor ama 1 aydır bebegım içmek istemiyor avent biberon kullanıyorum kaşıkla da denedim ondan da içmek istemiyor . Mama değişiminden korkuyorum gaz vs. Olur diye. Hipp mamayı değiştirip başka mamaya geçen annelerimiz var mı?🙏🏼