semanr93 Bebegim 28 aylık ilk 4 ay emziremedim cok üzüldüm ağladım onun etkisindenmidir nedir emzirmeyle ilgili farklı bir bagım var keseli 8 gün oluyor sürekli ağlıyorum zamanının gectiğinin bile farkındaym mantığım doğru yaptın diyor ama duygularm cok baska tekrar emzirmeye baslasam gündüzleri vermesem gecelerimi versem kafam allak bullak
meliiii semanr93 kız yok yeter ztn büyümüş yemek yedin sağlıklı şeyler üzülmeyin. Ne güzel sekiz gün geçmiş unutmuş tekrar ne gerek var aynı şeyleri yaşamaya
cakebabe semanr93 bence hiç o topa girme zaten büyümüş kızım 17.5 aylık bende 10 gün önce kestim iyi ki de kesmişim hiç pişman değilim
ellerimtombik1 semanr93 gebeligimden dolayı ben de 13 aylık kestim siz çok iyi emzirmişssiniz zaten üzülecek bir durum yok ☺️
semanr93 meliiii böyle bana bakıp beklenti içine giriyo ya cok üzülüyorm bencede yeter ama işte cok duygusalım =(
semanr93 tgcyi çok ağladı birden kestim günlerce durgunlaştı cok üzüldüm hala daha ağlıyorum cocuk gibi
tgcyi semanr93 yeteri kadar emmis ama sizin acinizdan zor olabilir kolay degil bi bag sonucta ama artik alismis bence geri donmeyin, normal bi zamanda birakmissiniz zaten
nnoktaa semanr93 şu an yas sürecindesiniz. Yaşadıklarınız çok normal ancak daha fazla vermenize gerek yok. Yeterince büyümüş 💕
semanr93 nnoktaa acaba diyorum tam 2,5 yaş mı olsaydı o da hazır olurdu belki bende ama yine aynı şeyleri yaşardım muhtemelen bilemiyorum =(
nnoktaa semanr93 ne kadar uzarsa o kadar zorlaşacak. Benim oğlum tam bir meme bağımlısıydı. Eşim hariç desteksiz büyüttüğüm için her dinlenme ihtiyacımda oğlumu emziriyordum. Çünkü bi tek o zaman uzanabiliyordum. Memeyi bıraktıktan sonra. Ara ara uyutmada zorlanacak gibi olsam. Meme mi versem düşüncelerinde buldum kendimi. Ama vermedim. Sanki bağınız kopacakmış gibi hissediyorsunuz ama öyle değil. Alışacaksınız 💕
Dfncgdm2022 semanr93 bence sacmalamayı bırakın artık gercekten .Yanlıs anlasılmak ıstemıyorum ama 28 aylık cocuk zaten emmemelı . Bıseylerı drametıze etmeyın. Kucuk olur anlarım hıc emmez anlarım da 28 aylık cocuk ıcın de emmeyı bıraktı dıye bu kadar aglamanız sacma .Sadece sızın ıcın degıl boyle dusunen herkeze soyluyorum bunu. Bana bu tarz duygu durumları cok abartı gelıyor . Zaten emecegı kadar emmıs kı uuzn süre emdıgı ıcın durgunlasması cok normal .
semanr93 Dfncgdm2022 evet haklısınız şikayet ediyordm emzirmekten sürekli kesincede duygusallastm sacma oldgunun farkındayım ama elimde değil işte sacma sapan duygular icersine girdim nedensizce
semanr93 nnoktaa aynen bağ kopmus gibi hissediyorm tabiki kopmadı farkındaym ama böyle kollarımın arasnda uyumasını dakikalarca kucagımda olmasını özledm daha smdiden halbuki şikayet ediyordum şimdi bir dk bile kucagmda durmuyo ne zaman gecer bu hisler ya hic gecmiycekms gibi icimde koca bi bosluk
nnoktaa semanr93 haaaa onu hiç merak etmeyin değişmiyor. Öğle uykusunu es geçen oğlum az önce omzumda uyudu 😬
esmnrr semanr93 o sırada 5.5 aylık sütü kesilen ben … biraz şükür lazım çok şanslıymışsınız ki bu yaşa kadar emmiş 🤍
Nazoo_00 semanr93 bu duygu çok normal, emzirmek cofukla anne arasındaki en güzel ilişki, ben de keserken suçluluk da hissetmiştim kıyamamistim da ama bir yerden sonra onun iyiliği için bu öyle düşün, elbet zmaani gelecekti ve 28 ay çok uygun bir zaman
busracim_ semanr93 sizin şu açtığınız başlık bile benim çok acayibime gitti neden böyle bir başlık açtınız? düşünmüyor musunuz hiç meme tutmayan yüzlerce binlerce bebek var ve anneler bu başlığa girip okuyup üzülüyorlar. Çocuğunuz olmuş zaten 28 aylık ne emzirmesi Allah aşkına insanların yaralarında tuz basmayın lütfen bu başlığı da silin kaldırın.
semanr93 busracim_ valla benm cpcugum 4 ay boyunca emmedi hastane hastane emzirme danısmanı cagırdım eve gitmediğim yer kalmadı o konuda yaralıyım o yüzden keserken cok zorlandm cok ugrastm emzirmeye benm kimseyi kırmak gibi niyetm yok piskolojk olarak zorlanıyorm
vitability07 semanr93 yeterince anne sütü almış. Yaşı büyüdüğü için ne zaman kesseniz yine aynı huzursuzluğu olacaktı merak etmeyin. Bu bir süreç. Sizin suçluluk psikolojisine girmenize gerek yok çocuğunuz da alışacaktır.