gokcekus61 Merhaba kızlar bebeğim 2 aylıkken algulamaya başlamıştı bir 15 20 gündür bıraktı bu normal mi
elaece2508 gokcekus61 benim kızımda 2 aylıkken çok güzel sesler çıkarıyordu sonra birden kesti şimdi 5 aylık olduk yeni yeni tekrar ses çıkarıyor ☺️ bence doğal birşey korkulacak birşey yok diye düşünüyorum
gokce21 gokcekus61 evet normal. Ara veriyorlar yeni öğrendiklerini beyinlerine kaydediyorlar. Sonra babıldama başlıyor. Bizde yaklaşık 2 ay çok az hatta neredeyse agulamadı sonra babıldamaya başladı. Şimdi de sabah akşam babıldıyor maşallah 😆