oktay06 Merhaba oğlum 6 aylık olacak tadımlara başlayalı iki haftayı geçti şu an için çorba vs yapıyorum ama iki tatlı kaşığı üç tatlı kaşığı anca yiyor yeterli gelir mi bilmiyorum ? 5-5 ve 6 aylık bebeişleriniz kaç cc mama içiyor ? Kaç saate bir ?
Marianne oktay06 zaten o aylar tadım, çorba için çok erken. Çay kaşığıyla 3 gün kuralıyla ilerlerseniz daha sağlıklı olur, hem alerji durumunu da gözlemlersiniz. Mama hala ana öğün olarak devam etmeli.
oktay06 Marianne teşekür ederim bende o şekilde ilerledim doktorumuz tek mamaolduğu için erken başlattı