Biz şuan ev aldık onlada paramız yok diye eski bina ama kira getirisi iyi o semtin ordan geleni kiraya vericez. Paramız birikirse ilerde burayı satıp başka alırız . Çöpe gitmiyor sonuçta 90 bence gayet iyi. Çok biliyorlarssa borç verinde diğerini alayım deyin keserler seslerini🤣 bence alın sonra büyütmek isterseniz büyütürsünüz