Kizlar kızım 3 yaşında labial yapışıklık varmış doğuştan hiç farketmedik. Okadar çocuk doktorları muayene etti kimse görmedi uyarması. Geçenlerde çocuğum çiş yaparken canının yandığını söylemesiyle doktora gittik acilde ki doktor idrar tahlili yapti antibiyotik verdi yolladı. Bir hafta sonra gecmeyince tekrar gittik bu sefer başka doktor vajinal kontrolden sonra bunun idrar yani vajinal deliği nerdeyse kapalı çok kucuk dedi ve kızım apar topar operasyon geçirdi. Normalde 2 cm kadar olması gereken açıklık mercimek kadardı. Bende hiç faretmedim düşünemedim ama doğuştan beri o kısım hep öyleydi . Lütfen sizlerde bilinçli olun. Bu durumu yaşayan varmı aranızda , sonradan yeniden kapanma vs olabiliyormus …