defnennannesi kızımın bir ahşap beşiği 1 park yatağı bir de otomatik sallanir minik beşiği vardı 4 aya kadar kullanabildik onu. Şimdi kızım ahşap besiginde yatiyor, doğacak bebeğimiz de diğer ikisini kullanacak. Bu kadar çok beşiğe gerek var mıydı? Hayir tabi ki 🤷🏼♀️😅